piątek, 27 maja 2016

Karciany Pamiętnik #4 Trójka Mieczy

Miecze przeplatają mi się z buławami. 
Naprawdę... Te dwa dwory prześladują mnie na zmianę. 


☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆ 

☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆ 
 Poniekąd nie mogę wyjść z podziwu, więc nawet nie wiem od czego mam tu zacząć. 
Dziś w nocy zgłębiałam numerologię kart. Według wiedzy, którą zdobyłam trójka nie jest wcale złą liczbą. To cyfra szybka i nagła, zwykle przewidująca zmiany w naszym życiu. Opisywałam już kartę z tą liczbą na samym początku. Była to trójka buław, a karta ta niosła ze sobą całkiem pozytywne przesłanie. To jednak były buławy, karty na ogół pozytywne. 
Dziś znów stoi przede mną karta z dworu mieczy, a ten dwór już przyjemny nie jest. Miecze są ostre, często są zwiastunem bólu i cierpienia. 
W tali kart Rider Weighta trójka mieczy przedstawiona jest w sposób bardzo dosadny - Serce przekute trzema mieczami, a Nicoletta Ceccoli również ukazuje sprawę bardzo dosadnie. 


☆.。.:*・° Szpilka .。.:*・°☆ 

Na ilustracji przedstawiona jest uskrzydlona dziewczynka. Jej serduszko jest przekute szpilką, co bardzo nasuwa mi na myśl martwe motyle w gablocie. Po jej policzkach płyną rzewne łzy, choć jej twarz nie wykrzywiona jest w grymasie bólu. Myślę jednak, że to wynika ze stylu samej autorki. Jej postacie często przypominają porcelanowe lalki, które mają dosyć ubogi wachlarz ekspresji. 
Nie zmienia to jednak faktu, że postać na ilustracji bardzo cierpi. I nie trzeba być Sherlockiemi  Holmesem, by domyślić się, że chodzi tu najbardziej o sferę uczuć. 
Złamane serce, zdrada, odrzucenie, separacja, nieodwzajemniona miłość, oszustwo. - Te słowa najbardziej kojarzą mi się z tą kartą. 


☆.。.:*・° Skrzydła .。.:*・°☆ 

Nie mogę jednak zapomnieć o tym, że miecze to dwór walki i intelektu. Myślę, że postać jest uskrzydlona nie bez powodu. Skrzydła są symbolem wolności i rozwoju. Oznacza to, że pomimo wielkiego bólu jakiego doświadczamy jesteśmy w stanie wstać i ruszyć dalej. Możemy wyciągnąć wnioski ze swojego cierpienia, nauczyć się czegoś, by jak najszybciej się uwolnić. 
Zawsze jesteśmy w stanie poradzić sobie z bólem. Skrzydła ukazują tutaj naszą siłę i możliwość poradzenia sobie z bólem. Nie możemy tylko zapomnieć o sile intelektu. 


☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
 Podsumowanie 

Trójka mieczy jest kartą złamanego serca. Ukazuje sytuację osoby zranionej, oszukanej i osamotnionej. Często bywają to jednak nieporozumienia i przesadzone dramaty. Sytuacja wcale nie jest tak tragiczna na jaką wygląda. Wystarczy zrobić sobie przerwę i zdać się na intelekt. Wtedy możemy wyjść wygrani z pozornej, beznadziejnej sytuacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz