piątek, 10 czerwca 2016

Karciany Pamiętnik #8 Ósemka Buław

Wracam po krótkiej przerwie! 
Wiedziałam, że ten pamiętnik nie będzie tak systematyczny jakbym sobie tego życzyła. 
Postaram się jednak szybko nadrobić zaległości! 
Przed wami więc karta, która miała pojawić się w tamtym tygodniu! 


 ☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
 ☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆


Buławy powracają! Nie żebym nie lubiła dworu mieczy, jednak miło jest ujrzeć w końcu coś innego.  Pewnie dlatego, że buławy to całkiem pozytywny dwór, zwykle zwiastujący coś dobrego. A ja, jak każdy lubię dostawać dobre wiadomości... (SPOILER ALERT) 

Zacznijmy jednak od ósemki w samej sobie. Jest to liczba, swoim kształtem przypominająca klepsydrę. Nic więc dziwnego, że jest to liczba czasu i nieskończoności. Ósemki w tarocie to karty bardzo szybkie i gwałtowne. Ukazują nam skutki naszych aktywnych działań, zbieranie plonów naszej samorealizacji.  Ósemka buław bardzo często ukazuje nam, że coś dzieje się szybko, czasem nawet aż za bardzo...

  ☆.。.:*・° Stworzenie .。.:*・°☆

Na ilustracji Ceccoli widnieje postać ze skrzydłami i w koronie. (Co bardzo często zdarza się w tej talii. A z początku myślałam, że korona oznacza tu kogoś wyjątkowego... Karty pewnie jeszcze nie raz zaskoczą mnie w ten sposób.) Przedstawicielka ósemki buław ubrana jest w piękną, białą sukienkę, co od razu kojarzy mi się z niewinnością... Stworzenie na karcie poprzez otaczającą ciemność i zamknięte oczy wygląda mi na zagubione. Ale czy nie tak się czujemy, gdy czekamy na efekty własnych działań? Postać na tej karcie jest stateczna. Siedzi i czeka na rezultaty.


 ☆.。.:*・° Świetliki .。.:*・°☆

 Z nieco przytłaczającej ciemności wyłaniają się świecące stworzenia. Są połączone z sznurkami, które trzyma postać w koronie i suną w jej stronę. Świetliki symbolizują tutaj rezultaty, dobre wiadomości. Wcześniej wypuszczone z rąk stworzenia, wracają teraz przypięte do smyczy. Rozjaśniają nieco mrok i niepewność. Pokazują prawdę, są zwiastunem odpowiedzi i rozwiązań. 


☆.。.:*・° Podsumowanie .。.:*・°☆

Lubię tą kartę. Kojarzy mi się z czymś dobrym i ciepłym. Dosłownie jest takim promyczkiem nadziei, który może pojawić się w naszym życiu. Odpowiedzi i różne informacje napływają do nas ze wszystkich stron. Musimy tylko umieć je wykorzystać. Dwór buław to na ogół pozytywny dwór. Ósemka też jest dobrą liczbą, raczej nie zwiastującą niczego złego. Można więc powiedzieć, że informacje, które do nas napłyną będą wieściami dobrymi. Karta ta wypadła mi na dzień przed podróżą. Kojarzy mi się teraz z czymś nowym. Nowymi miejscami, znajomościami. Czasem nawet gorącym romansem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz